Małe firmy usługowe starają się reklamować ponosząc niskie koszty. To właśnie te firmy bardzo często korzystają z ulotek jako formy reklamy. Żeby zadbać o porządek i estetykę ekspozycji ulotek warto zabezpieczyć się w stojaki. 

Ulotki w stojakach reklamowych

stojaki na ulotkiZadbane wnętrze firmy, porządek, systematyka i standaryzacja czyli ułożenie przedmiotów na swoich miejscach świadczy o poziomie profesjonalizmu firmy. Wiele firm, które reklamują się przy pomocy ulotek i katalogów ofertowych decyduje się na zakup stojaków, które są w stanie idealnie wyeksponować te wszystkie materiały. Nowoczesne stojaki na ulotki to nie tylko kawałek plastiku, który posiada kieszonki, w które można ulotki włożyć. Coraz częściej stosowane są stojaki połączone z elektronicznymi informatorami, na których klienci czekający na obsługę mogą zapoznać się z ofertą, z dotychczasowymi realizacjami czy spisać dane kontaktowe. To wszystko za pomocą dotykowego wyświetlacza, na którym można poszczególne informacje wybrać. Kolejną cechą nowoczesnych stojaków ulotkowych jest ich design. Można wybierać wzór spośród tysięcy dostępnych w ofercie producentów jak i można złożyć zamówienie indywidualne, w którym sami zaprezentujemy jak ma wyglądać nasz stojak reklamowy. Może być to zarówno zwykły prostokąt jak i stojak w kształcie statku kosmicznego czy łodzi podwodnej. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Producenci dostosują się do naszych wymagań i stworzą stojak, który przykuje uwagę nawet najmniej spostrzegawczego klienta.

Reklama jest dźwignią handlu. Ta teza poparta jest wieloma badaniami. Reklamując się należy zwracać uwagę zarówno na dobór materiałów reklamowych, jak i na ich ekspozycję. Dlatego tak ważne mogą być stojaki, do których włożymy nasze ulotki. Mogą zdecydowanie zwiększyć szansę na to, że nasza oferta będzie lepiej dostrzeżona.